عاشقانه ها

دلتنگی های من

عاشقانه ها

دلتنگی های من

مشخصات بلاگ
عاشقانه ها

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی

شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی

آه باران من سراپای وجودم آتش است

پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

آری برو

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ

وقتی که رفتی بی کسی را تازه فهمیدم
با رفتنت دلواپسی را تازه فهمیدم
بغضی غریب از جنس باران در گلویم ماند
ابری سترون قله های عشق را پوشاند
باد خزان پیچید و دشت یاس پرپر شد
تک شاخه افسرده ی احساس پرپر شد
محبوب من اینجا اساس زندگی زور است
تا هست دنیا عاشق از معشوق خود دور است
تو می روی اما من اینجا باز می مانم
از فصل کوچ قاصدکها باز می مانم
تو می روی چون رود و من چون کوه می مانم
در ابتدای جاده ی اندوه می مانم
تو بادی و من بید در دستان پاییزم
کز سجده ی چشم سیاهت بر نمی خیزم
تنها، به آفاق جدایی چشم می دوزم
در شعله های هیزم احساس می سوزم
آری برو، اینجا کسی فکر اقاقی نیست
خط موازی هم به دنبال تلاقی نیست
پایان ما هم از همان آغاز پیدا بود
با اینکه مجنون عاشق چشمان لیلا بود
 

  • آوای ظهور

نظرات  (۱)

دلم برای یک نفر تنگ است …
نه میدانم نامش چیست …
و نه میدانم چه می کند …
حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم …
رنگ موهایش را نمی دانم …
لبخندش را هم …
فقط میدانم که باید باشد و نیست ...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی