عاشقانه ها

دلتنگی های من

عاشقانه ها

دلتنگی های من

مشخصات بلاگ
عاشقانه ها

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی

شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی

آه باران من سراپای وجودم آتش است

پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

کاش می شد

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ب.ظ


کاش میشد هیچکس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود
گفته بودی باتو میمانم ولی
رفتی و گفتی که اینجا جا نبود
سالیان سال تنها مانده ام
شاید این رفتن سزای من نبود
من دعا کردم برای بازگشت
دستهای تو ولی بالا نبود
باز هم گفتی که فردا میرسی
کاش روز دیدنت فردا نبود …

  • آوای ظهور

نظرات  (۴)

سلام .عالی است هم قالب و هم به روز رسانی 
پاسخ:

 سلام

ممنون از لطفت     

دلم کـــــــــــمی خدا میخواد…


کمی سکـــــــــــوت…


کمی دل بریدن میخواد…



کمی اشک…


کمی بهت…


کمی آغوش آسمانی


کمی دور شدن از این آدمها…!


کمی رسیدن به خدا…!

سلام

یلدا یعنی طولانی ترین شبها هم محکوم به صبح شدن هستند
برایتان عمری به بلندای هزار یلدا و به روشنایی صبح صادق آرزومندم
 

                                                                               

پاسخ:

 سلام

ممنون از لطف شما

برایتان یک دنیا موفقیت آرزومندم

  • سرگرمی‌های یک دانشجو
  • سلام. ممنونم از این که بهم سر زدین. اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی